I made this widget at MyFlashFetish.com.

May 1, 2011

purse tetibe hilang!!

29 april 2011....hari jumaat setelah tamatnya final exam semester kedua tahun kedua terus aku menuju ke pwtc sempena pesta buku antarabangsa kuala lumpur......tujuan nya cuma satu jew, mencari maid....

0ops! bukan pelayan ea....tp sebuah novel karya suri ryana iaitu maid yang sememangnya popular....first time baca e-novel nie dekat penulisan2u...klik sini lau nak bace bab awal novel nie.....kat sini name penulis ialah permaisuri cuma versi cetak ditukar jadi suri ryana.......hati dah terpaut pada jalan cerita yg laen dari yg laen.....cara penulis mengolah cite nie memang super best....

tak rugi melabur rm20.80(dapat diskaun-harga asal rm26)......tahniah writer for this novel......

tapi ade gak insiden yang wat aku gelabah + sedih giler....!! seawal pukul 9 pagi bertolak dari ukm ke stesen komuter ukm menuju ke putra......asmaq my friend yg blikan aku tiket tq as....(*_^)

lam komuter xde orang sangat, time kat serdang orang da mula berasak-asak lam komuter.....memang seksa berhipit sambil berdiri. huh! sampai je kt stesen midvalley aku buka beg sandang nk minum air ribena yg aku bawak then bila nk simpan blek air tu  baru perasaan purse aku xde wei....!! mase tu aku cuak giler....

dengan segala macam benda lam purse tu termasuk ic, sumber dana aku dan jugak lesen aku & satu ag yg paling penting DUIT.......cner nk bli novel nie?? hah abislah kena balik umah wat ic baru then lepas balik dari pwtc nie kena block cepat-cepat sumber dana aku tu.....

Alhamdullillah.....kawan aku bagi pinjam duit dia dahulu supaya aku boleh beli novel maid tuu....siap belanja lunch ag.....

dalam pukul 4 ptg baru aku & kawan serta kakak dia pulang ke ukm semula.......sebelum itu, asmaq sorang aje yang boleh solat....aku dengan kakak dia abc.......tidak mengapa.....sedang-sedang berehat aku selongkar lagi sekali beg aku tu......habis segala isi beg tunggang terbalik.....last-last jumpa gak purse tuuu....

sedap ea ko sembunyi dalam lapisan beg bahagian dalam!! cuak tuan ko nie taw....fuuuuuuhhhhh lega tak terkata!

No comments: