I made this widget at MyFlashFetish.com.

April 27, 2011

seorang yang bergelar mahasiswi......

hi there.....sedar tak sedar dah dua tahun aku menghuni universiti kebangsaan malaysia a.k.a UKM nie....so many things that i couldn't forget....ada yang manis & ade jugak yang pahit......selama aku menjadi seorang mahasiswi nie aku mulai perasan yang aku mulai berubah sedikit demi sedikit....

of course ke arah kebaikan ( maybe 20 percent ade gak la ke arah yg buruk-buruk tu...kita nie kan insan yang tak semestinya sempurna...hehe). tapi aku tetap aku yea....nothing can change my myself....

masih teringat ingat lagi minggu orientasi yang cukup menyiksakan tapi best sangat.....hari-hari cuma tido dua tiga jam ajew.....tp itulah hakikatnya sekarang yang aku lalui sebagai seorang yang bergelar pelajar universiti......

sememangnya bukan senang menjadi student nie....banyak bende nak kena handle dalam mase yang singkat. namun bila dah jadi rutin harian semua nyer alah bisa tegal biasa aje....Alhamdullih setakat nie pape masalah yang datang mengetuk pintu aku sume aku layan dengan teratur.....satu pom tak kan tertinggal....

korang yang student p0m aku rase mesti pernah gak alami masalah macam aku nie.....STRESS.....
stress dengan macam-macam hal.....ngan kawan, lecture, exam and the most important is with ur private life isn't.....??

cuma satu je yang sering aku amalkan bila dah memang xde jalan penyelesaian bila aku rase serabut sangat2.....amek wuduk then solat mintak ngan ALLAH S.W.T supaya hati kita sentiasa tenang & tidak mudah menggelabah pabila something yang tidak dijangka menimpa diri kita......

kalau korang nak rase lagi tenang banyak-banyaklah berzikir yea....sentiasa ingat Dia sentiasa watching us where ever we are!

No comments: