I made this widget at MyFlashFetish.com.

April 26, 2011

seuntai kata untuk dirasa

seuntai kata untuk dirasa adalah satu puisi dalam buku teks tingkatan 2 oleh A.Samad Said..... kalau korang nk bace lebih lanjut tekan link nie......yg mana menerangkan tentang seseorang harus berusaha mencapai cita-cita  & impian mereka.....tak kira susah mana pun jalan yg harus ditempuhi kena lalui jugak.....kata orang susah-susah dahulu, senang-senang kemudian.....hehe.......

ape la yg aku merapu nie........tp yg aku cuba nk bagi taw korang bukan yg tu ea.....

first time aku rasa macam nak gila bila pikir balik ape yg dia katakan pada aku....sesedap rasa dia ,mengatakan aku nie b#!* memang aku bengang kot!!! aku nie manusia biasa okay! seorang yg  ade hati &  perasaan......semudah itu kau hancurkan hati aku yea.....selama aku hidup, kau orang kedua yg pernah kata aku macam tuuu! kalau kau bace ape yg aku tgh merepek nie kau dengar yea....i will never ever forgive you! NEVER......

No comments: