I made this widget at MyFlashFetish.com.

December 20, 2010

sekadar luahan hatiku...

Manusia tidak dapat lari dari apa yang bakal berlaku padanya.....
hidup ini umpama roda sekejap di atas sekejap lagi dibawah
sememangnya tidak dapat lari apatah lagi nak mengubah apa yang telah berlaku...
                         "something happen to me"
apa yang berlaku sukar untuk aku ceritakan...
cukuplah sekadar ku katakan bahawa mama aku marah aku dengan teruk
baru-baru ini....
mungkin mama tak dapat terima kesilapan yang telah aku lakukan.....
aku berjanji akan berubah jadi lebih baik....
berubah ke arah yang lebih baik....
InsyaAllah..... =)

1 comment:

asmaqhusna said...

good2...!!! ada hikmah di sebalik semua ni. kadang2 kita perlu terima padah baru sedar ape yang kita dah buat kan...
so, jangan lah sedih2 lagi...kuatkan azam...kuatkan semangat...bangkit kembali ok