I made this widget at MyFlashFetish.com.

October 31, 2010

assalamualaikum.....

da lame dah tak update blog nie....hehe,
skang nie da masuk musim exam yang mana menyesakkan jiwaku....
tp sebagai seorang pelajar adalah menjadi tugasku melalui setiap exam bagi mengetahui di mana kah tahap aku skang nie.....

dua paper da berlalu.....intermediate accounting......prinsip pengurusan kewangan......
uuh......gila aku dibuatnyer menjawab soalan kedua-dua paper nie....susah giler kot.....

selepas nie law pulak bakal menyusul sblom ade gap seminggu [ cuti lar katakan ]
tak taw aku nk isi cuti nie ngan ape......study f0r the next paper???
mungkin.....mane ade mungkin2......MESTI.....WAJIB......
kalo tak abesla aku......
walau pape p0m.....novel tetap aku layan walau p0mm skang musim exam.....
hhehe.....klu nk kenal ak aku nie hantu novel.....komik.....cte anime p0m tak ketinggalan.....

pasal anime nie memang aku minat sangat.......c0mel kot watak2 anime yg dipaparkan....

klah aku nk blah dluuu......
jika ada kesempatan akan ku update ag blog nie......
^___^




 Glitter Creator - http://www.glittertextlive.com

doctor reviews

No comments: